Οι Γερμανοί ξοδεύουν τα λιγότερα χρήματα για τρόφιμα στην Ευρώπη. Αυτό οφείλεται σίγουρα και στην υψηλή πυκνότητα των εκπτωτικών καταστημάτων στη Γερμανία, η οποία είναι επίσης μοναδική στον κόσμο. Πάνω από 15.000 υποκαταστήματα των μεγάλων εκπτωτικών αλυσίδων, όπως η Aldi, η Norma ή η Lidl κ.λπ. προσελκύουν όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες με φθηνά προϊόντα. Σε αντίθεση με τα σούπερ μάρκετ, δεν δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην παρουσίαση των προϊόντων και τα περισσότερα είδη πωλούνται κατευθείαν από το κουτί. Τα μη διατροφικά είδη, τα οποία αλλάζουν αρκετές φορές την εβδομάδα, συμβάλλουν επίσης αποφασιστικά στις πωλήσεις των εκπτωτικών καταστημάτων. Αν και τα προϊόντα αυτά δεν είναι πάντα διαθέσιμα, κατά τη διάρκεια ενός έτους πωλούν τα πάντα, από στρώματα και φυσητήρες φύλλων μέχρι εργαλεία. Οι τιμές είναι συνήθως σημαντικά χαμηλότερες από εκείνες των ανταγωνιστών στις περιοχές χωρίς εκπτώσεις.
Η επιχείρησή σας δεν είναι ακόμη καταχωρημένη εδώ; Καταχωρήστε την δωρεάν σε λίγα μόνο βήματα.
© 2024, Wogibtswas / Locabee. Όλες οι επωνυμίες και τα εμπορικά σήματα αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων κατόχων τους. Όλες οι πληροφορίες χωρίς εγγύηση. Κατάσταση 11.12.2024 14:35:27